Термін „фреймова технологія” запозичений із теорії системного викладу знань американського дослідника М.Мінського. Слово „фрейм” у перекладі з англійського означає каркас, система, структура.
Розробка фреймових опор у процесі викладання навчальних предметів передбачає наступні рівні систематизації навчальної інформації:
1) виділення ключових понять; 2) виділення сутнісних ознак цих понять;
3) порівняльне співставлення ознак різних понять, що вивчаються;
4)встановлення ієрархії понять, що вивчаються у межах модуля;
5)знаково-змістовне „згущення” навчального матеріалу – перевід інформації в структуровану, графічно-символічну форму (застосування структурно-логічних схем, граф-логічних структур, узагальнюючих таблиць тощо).
Властивості фреймів як дидактичних засобів навчання |
КОРИСНІ РЕСУРСИ
1. Вікіпедія. Вільна енциклопедія. Фрейм (знання)
2. Використання фреймових структур на уроках української мови та літератури
3. Використання фреймових структур у процесі формування в учнів загальнонавчальних умінь старшокласників на уроках української мови й літератури (завантажити документ)
4.Саєнко Н.С. Фреймова організація іншомовної лексики для навчання студентів технічних спеціальностей
5.vikoristannya_freymovih_struktur_u_procesi_formuvannya_komunikativnih_navichok_uchniv_na_urokah_inozemnoi_movi
6.Використання фреймових структур у процесі формування в учнів загальнонавчальних умінь старшокласників на уроках української мови й літератури
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.