2015-08-12

Інформаційний ресурс.(Фреймові технології).



Термін „фреймова технологія” запозичений із теорії системного викладу знань американського дослідника М.Мінського. Слово „фрейм” у перекладі з англійського означає каркас, система, структура. 


Розробка фреймових опор у процесі викладання навчальних предметів передбачає наступні рівні систематизації навчальної інформації: 
1) виділення ключових понять; 
2) виділення сутнісних ознак цих понять; 
3) порівняльне співставлення ознак різних понять, що вивчаються; 
4)встановлення ієрархії понять, що вивчаються у межах модуля; 
5)знаково-змістовне „згущення” навчального матеріалу – перевід інформації в структуровану, графічно-символічну форму (застосування структурно-логічних схем, граф-логічних структур, узагальнюючих таблиць тощо).

Властивості фреймів як дидактичних засобів навчання
Властивості фреймів як дидактичних засобів навчання

КОРИСНІ РЕСУРСИ
1. Вікіпедія. Вільна енциклопедія. Фрейм (знання)
2. Використання фреймових структур на уроках української мови та літератури
3. Використання фреймових структур у процесі формування в учнів загальнонавчальних умінь старшокласників на уроках української мови й літератури (завантажити документ)
4.Саєнко Н.С. Фреймова організація іншомовної лексики для навчання студентів технічних спеціальностей
5.vikoristannya_freymovih_struktur_u_procesi_formuvannya_komunikativnih_navichok_uchniv_na_urokah_inozemnoi_movi
6.Використання фреймових структур у процесі формування в учнів загальнонавчальних умінь старшокласників на уроках української мови й літератури

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.